Voor thuiszorg van PartiCura gelden algemene voorwaarden. Hierdoor kunnen we u op een verantwoorde manier zorg leveren.

 

Wij maken gebruik van de zorg- en dienstverleningsovereenkomst en algemene voorwaarden van ActiZ. ActiZ is een brancheorganisatie in de (thuis)zorg, die voorwaardenscheppend werkt en de belangen behartigt van zorgorganisaties. Onderdeel van de algemene voorwaarden zijn onder meer de indicatiestelling, de eigen bijdrage voor thuiszorg en de schaderegeling. We bespreken de algemene voorwaarden altijd vooraf met onze cliënten. Na ontvangst van uw aanvraag voor thuiszorg van PartiCura voeren wij zo snel als mogelijk een intakegesprek met u. Tijdens dit gesprek wisselen we informatie uit die voor een goede zorgverlening van belang is. Daarnaast maken we afspraken, o.a. over het tijdstip van de zorgverlening. We streven er naar zoveel als mogelijk rekening te houden met de individuele wensen van onze cliënten.

 

Raadpleeg hier onze zorg- en dienstverleningsovereenkomst en algemene voorwaarden: